LOGİSTİKA

Azərbaycanın 2020-ci ilə kimi logistika və ticarətə dair baxışına, yükdaşımaların cəlb edilməsi ilə yanaşı, regional tranzit yükdaşımalarında əlavə dəyərin yaradılması daxildir. 2025-ci ildən etibarən Azərbaycanın uzunmüddətli məqsədi digər ölkələrlə güclü əlaqələrə malik səmərəli fəaliyyət göstərən logistik mərkəzlər vasitəsilə regional logistika mərkəzi olmaqdır. Zirə limanı bu müddət ərzində logistika və ticarət infrastrukturunu əhəmiyyətli dərəcədə təkmilləşdirmək niyyətindədir.

Yerləşmə mövqeyİ

İpək Yolu

Hal-hazırda Çin və Avropanı fiziki olaraq birləşdirən üç ( daşıma əməliyyatlı) dəmiryolu dəhlizləri var. Şimalın əsas hissəsi əsasən Rusiyadan keçir, əksər hissəsi isə Trans-Sibir Ekspresinin marşrut xəttini izləyir. Mərkəz marşrut Rusiyanın qərbindəki şimal marşrutu ilə birləşmədən əvvəl bütün Qazaxıstan boyu hərəkət edir. Cənub marşrutu Qazaxıstan Aktau istiqamətindən Xəzər dənizini gəmi ilə keçərək Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyəyə gedir . Hər bir dəhlizin daxilində nəqliyyat zamanı təxmini 10,5 ilə 16 gün arasında bir vaxt keçir.

“Azərbaycan Transxəzər marşrutunun inkişafı baxımından əsas ölkədir. Dünya xəritəsində də göründüyü kimi, Azərbaycan hər bir şeyin tən ortasındadır”.

14722821393099924713_1000x669

Trans - Xəzər Dəhlİzİ

Trans-Xəzər Şərq-Qərb Ticarət və Tranzit Dəhlizi Avropa ilə Şərq və Cənub-Şərqi Asiya arasında uyğun ticarət və tranzit dəhlizi yaratmaq üçün Mərkəzi Asiya, Xəzər və Qara dəniz strateji bölgələrini bir araya gətirir. Ticarət, insanlar və iqtisadiyyatları birləşdirərək müasir Trans-Xəzər dəhlizi bu marşrut boyunca geniş və inteqrasiya edilmiş infrastruktur şəbəkəsinə, xüsusi iqtisadi zonaya, ahəngləşdirilmiş gömrüklərə, sərhəd-keçid prosedurlarına və daha çox imkanlara malikdir. Günümüzdə iddialı regional infrastruktur layihələri bütün növ malların sürətli və səmərəli daşınmasını təmin edəcəkdir. Bu layihələr Asiya və Avropanın nəqliyyat şəbəkələrini birləşdirəcək, çatdırılma vaxtını əhəmiyyətli dərəcədə qısaldacaq və Asiyadan Avropa bazarlarına malların çatdırılması üçün nəqliyyat xərclərinə qənaət edəcəkdir. Trans-Xəzər dəhlizi boyunca regional nəqliyyat şəbəkələrinin genişləndirilməsi qitələrarası yük daşımaları və yenilikçi xidmətlər üçün yeni imkanlar açır. Əfqanıstan, Azərbaycan, Gürcüstan, Qazaxıstan, Türkiyə və Türkmənistan 150 milyondan çox istehlakçının bazarını təşkil edir. Bu ölkələr yüksək səviyyəli inkişaf zəncirləri olan şirkətlərə xüsusi və inteqrasiya edilmiş həllər təqdim etməyə hazırdırlar.

caspian-corridor2

Bərə Xəttİ

Zirə Limanı Abşeron yarımadasının uzaq şərq sahilində yerləşir. Bu, limanın Xəzər dənizindən keçən bütün gəmi xəttlərinə çıxışına imkan verir. Zirə Limanını digər Xəzəryanı ölkələrə birləşdirən beynəlxalq gəmi xəttləri:

ZİRƏ — HƏŞTƏRXAN: 430 DM

ZİRƏ —  ASTARA: 145 DM

ZİRƏ — TÜRKMƏNBAŞI: 150 DM

ZİRƏ — ƏMIRABAD: 246 DM

ZİRƏ — BƏNDƏR ƏNZƏLİ: 246 DM

ZİRƏ — AKTAU: 270 DM

ZİRƏ — KURYK: 199 DM

AVTOMAGİSTRAL

Azərbaycana birləşdirən açıq yollar

Zirə limanı strateji olaraq Heydər Əliyev prospektinə bir neçə dəqiqəlik məsafədə yerləşir və H.Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanına, Bakı şəhər mərkəzinə, Bakı-Qırmızı Körpü Sərhəd Gömrük buraxılış məntəqəsinə (Gürcüstan), Bakı-Samur Sərhəd Gömrük Buraxılış məntəqəsinə (Rusiya) və Bakı-Astara Sərhəd Gömrük buraxılış idarəsinə birləşir.

Zirə avtobanı

Limanın şiman tərəfindəki Zirə avtobanı hər iki avtomobil yoluna sürətli və asan çıxış təmin edir və limanın daxilinə birbaşa əlaqəni təmin edir.

Zirə-Batumi marşrutu

Zira to Poti

Dəmİryol Xəttİ

Zirə limanı Pirallahı – Bakı dəmir yolundan 9 km məsafədə yerləşir; hansı ki, öz növbəsində Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq dəmir yoluna birləşir. Bakıdan (Azərbaycan) Tiflisə (Gürcüstan) qatarla səyahət 448 km təşkil edir.

Zira Limanı  Azərbaycanı Türkiyəyə (bu səbəbdən Mərkəzi Asiya və Çin-Avropaya) dəmir yolu ilə birləşdirən nəqliyyat dəhlizini tamamlayan Bakı-Tiflis-Qars dəmiryoluna çıxışa malikdir. Xəttin uzunmüddətli hədəfi 17 milyon tona çatan illik həcmi 6,5 milyon ton nəql etmək imkanı var.